Van harte welkom op de website van de Stichting BeeldendĀ  Kunstenaars Aa en Hunze. Bij onze stichting zijn diverse professionele kunstenaars aangesloten. Zij vertegenwoordigen uiteenlopende disciplines: teken- en schilderkunst, keramiek en beeldhouwwerk, grafische technieken, textiele vormgeving en ruimtelijke vormgeving, alsmede fotografie en digitale beeldbewerking.
De stichting stelt zich ten doel de bekendheid van haar leden te vergroten door het deelnemen aan exposities of het zelf organiseren daarvan.
Een vast gegeven daarbij is onze Atelierroute in het laatste weekend van maart.
Door middel van lezingen, atelierbezoek e.d. wordt getracht het onderlinge contact te stimuleren.
De stichting is aangesloten bij het CBK Drenthe en tevens ANBI erkend.

Veel plezier bij het bekijken van onze site en graag tot ziens bij een van onze tentoonstellingen.

Lukas Koops
(voorzitter)