2184_PICTURA_uitn_AA&Hunze

Van 9 december 2018 tot 20 januari 2019 tonen de kunstenaars van Stichting beeldend kunstenaars AA & Hunze hun werk in kunstlievend genootschap Pictura te Groningen.

Deze expositie geeft u een prachtig overzicht van de diversiteit wat gemeente AA & Hunze aan kunst heeft te bieden. Van teken- en schilderkunst, keramiek en beeldhouwwerk, grafische technieken, textiele vormgeving tot ruimtelijke vormgeving, alsmede fotografie en digitale beeldbewerking.

Wij willen u hierbij van harte uitnodigen om tijdens de opening op 9 december aanwezig te zijn. Om 16:00 uur zal de expositie door Co Lambert (wethouder cultuur gemeente AA & Hunze) geopend worden. Natuurlijk is er dan ook de mogelijkheid om met de exposanten kennis te maken en gedachten uit te wisselen omtrent te kunstwerken.

Kunstlievend genootschap Pictura
Openingstijden: woensdag t/m zondag van 13.00 t/m 17.00 uur
St Walburgstraat 1
9712HX Groningen
Meer informatie vindt u op de website van Pictura.